دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

دیانا گلی 17 ماهه شد

1393/3/6 23:54
156 بازدید
اشتراک گذاری

دیانای من پاره تنم 17 ماهه شدی عزیز مادر.

میدونم باید یه هفته پیش مینوشتم اما مامانی این روزا غذا نخوردنت خیلی اذیتم میکنه.دیگه کلا روزها رو هم فراموش کردم.دختر گلم دوتا دندونای آسیاب بالایی رو هم در آوردی.امروز هم وقتی داشتی میخندیدی دیدم دندون نیش سمت چپت از پایین جوونه زده.مبارکت باشه قشنگم.

شیرین مادر هر چی از شیرین کاریهات بگم کم گفتم.راستش بس که شیطونی همشون یادم نمیمونه.پریروز داشتی با نخی که از یه پارچه آویزون بود نخ دندون مینداختی.چشمک

کلمه های شادی،شتر،سلام(ســــســـــــــــه)شیطان (البته با لحن خودت)رو تکرار میکنی.یاد گرفتی صدای مرغ میشه قد قدبوس

یرات کارتهای دیدآموز حیوانات و میوه هارو خریدم.تقریبا از 30 تا حیوون 20 تاشو یاد گرفتی.نمیتونی اسمشونو بگی اما وقتی ازت میخوام نشون بدی همه رو برمیداری و میدی به من.

یهو میگی آقـــــــــــــــــــــــــــا؟گد ا(گدها)که دلم ضعف میره به گد ا گفتنت.(میخوای بگی آقا برو)

وای به لحظه ای که بابایی از ماشین پیاده شه بلافاصله میگی دیدی دیدی و میری میشینی پشت فرمونبدبو

دخترم آرامش جانم 17امین ماهگرد آمدنت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 


 

پسندها (2)

نظرات (2)

علیرزا
11 خرداد 93 10:02
ساخت ساعت و کد بارشی اختصاصی برای وبلاگ نی نی شما ساخت ساعت با عکس نی نی کوچولوی شما
مامان مائده
12 خرداد 93 18:27
١٧ ماهگيت مبارك خاله جوووووون