دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

کلمات و کارهای این روزهات

1393/2/28 13:27
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم، الحمدالله زخم دهنت خوب شده اما چون داری از بالا دوتا دندونای آسیابتو همزمان در میاری،لب به غذانمیزنی و این مساله خیلی عذابم میده.و اما شیرین کاریها و کلمات تازه ای که یاد گرفتی:

از مامان فاطمه انار رو یاد گرفتی وقتی میپرسیم تو چیه بابایی میگی انا

یه وقتایی بابایی جلو چشمت سرشو زیر آب برده و موهاشو شسته دیشب وقتی شیر آبو باز کردم تا جاتو عوض کنم سرتو بردی زیر آب کلی خندیدیم.

وقتی تن به غذا خوردن نمیدی تا ظرف غذارو میبینی با دستت پس میزنی و مگی یم یم (یمیرم)

عاشق بلال و هندونه ای.هر جا هندونه فروش میبینی میگی باپوز

عاشق با تلفن حرف زدنتم.گوشی رو میذاری رو گوشت میگی ابو ب یاچی(یاخچی)

بیرون که میایم از جلو سوپر رد شدنی شروع میکنی به قاقا قاقا گفتن فدات بشم من.

فعلا علی الحساب اینارو داشته باش تا اگه چیزی جا موند میام اضاعه میکنم نانازم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان امیررضا
29 اردیبهشت 93 16:13
هزارماشالا به دیاناگلی. مامان دیاناجونی.نگران نباش زود خوب میشه ومث سابق غذامیخوره دوستتون دارم
مامان یسنا کوچولو
31 اردیبهشت 93 16:26
سلام ماشالا هزار ماشالا چقد شیرینه.خدا حفظش کنه. من شمارو لینک میکنم اگه دوست داشتید لینکم کنید