دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

دندون نیش پایین

1392/12/17 15:58
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.ببخشید دیر اومدم خبر دندون جدید رو بنویسم.حیف که تاریخ دقیقی که دندونتو دیدم یادم نموندهناراحتناراحتآخه زندایی از یه طرف حال همه رو گرفته بود از طرف دیگه هم کار عید و خرید حسابی مشغلمون کرده.الحمدالله زندایی خیلی بهتر شده.امروز که رفتم دیدنش دیدم تو کریدور داره قدم میزنه.بی اختیار گریم گرفت خیلی خوشحالم که سر پا میبینمش.واما دندون نیش پایین یک هفته ای میشه که لثت رو شکافته.قشنگ مامان الان شما تا امروز که یک سال و دو ماه و 16 روز سن داری 7 تا دندون کوچولو درآوردی.فدای تو بشه مامانقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده(ني ني بوس)
17 اسفند 92 17:01
خدارو شكر كه حال زنداييت بهتره
علی
18 اسفند 92 13:54
بابایی فدای دندونات بشه . مامان جون دست شما هم درد نکنه که زحمت همه این نوشته ها افتاده برا شما .من به نوبه خودم تکر میکنم .امیدوارم سایه ات همیشه سر دخترمون باشه.
مامان دیانا
18 اسفند 92 15:53
ممنونم مائده جون با اجازت لینکت میکنم گلم خواهش میکنم همسر مهربانم.ممنون.همچنین سایه تو از سر هردومون کم نشه.انشااللـــــــــــــــــــــــه