دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

کشف خال روی پات و چند تا مطلب

1392/12/19 23:42
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامی.قربون شیطونیهات برم من که روز به روز شیرینتر میشی.خدا میدونه چقد دلم برا این روزا تنگ میشه دختر قشنگم.راستش خیلللللللللللللییییی افسوس میخورم روزها اینج.ری عین برق و باد تموم میشه.آخه نمیدونی که چه نانازی هستی.امروز کلی با هم بازی کردیم.آسیا بچرخ میچرخم،آسیا پاشو ،عمو زنجیر باف،حمومک مورچه داره و .......فکر کنم خیلی بهت خوش میگذشت چون همش دستمو میگرفتی و نمیذاشتی بشنیم فقط خندیدی.بعد شام از فرط خستگی دراز کشیده بودم که دیدم پاچه شلوارت رو دادی بالا و پات رو بررسی میکنیمتفکرمتوجه شدم خال روی پات رو کشف کردی و همش میخوای از رو پات برش داری کلی خندیدم قهقههبعد وقتی اسمشو گفتم تا میپرسیدم خالت کو دیانا نشونم میدادیش.ماچ

راستی دیانا چند وقته تو خواب حرف میرنی مثل الان که داشتم این پستو مینوشتم دیدم هی داری میگی به به!!!!!!!!فکر کردم بیدار شدی اما وقتی بهت سر زدم دیدم خوابه خوابی.

دختر گلم خیلی شیطونی لوازم آرایشم رو برمیداری میمالی به چشمت تا میام اخم کنم میگی ابیده بـــــه بـــــــــه!!!!!!!منم خندم میگیرهخنده

هر کی میاد خونمون لوسترها و پرده هامون نشون میدی و میگی بــــــه بــــــه!!!!!صبح هم که از خواب پا نشده تا چشت به پرده اتاقت میافته باز میگی به به!!!!!کلافهچشمکخلاصه این به به شده حکایتی برا ماابرو

پریروز ناخنگیرت رو برداشته بودی و داشتی ناخن های پاتو میگرفتی کلی ذوق کردم وقتی دیدم.تعجب

کلا میدونی از چی کجا استفاده میشه.اسپری رو برمیداری و میگیری رو لباس خودت و بقیه و میگی پیسسسستعجب

دیروز ظهر خیلی کلافه بودی اومدی تو آشپزخونه دستم رو گرفتی و ایح ایح کنان بردی تو اتاقت و رخت خواباتو نشونم دادی.الهی بمیرم انقد خوابت میومد که خودت داوطلب شدی برا خوابیدنقلب

حالا با این حرفا ببین من حق دارم انقد قربون  صدقت برم و غصه تموم شدن این روزهای قشنگ رو بخورم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

uhvti
7 فروردین 93 0:25
خیلی قشنگ بود