دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

دلنوشته هایی برای دخترم.

1392/3/29 3:08
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الان که اینارو برات مینویسم ساعت 2:10 است.یکم دلم

گرفته.

میدونی پارسال این موقع ها تو دلم بودی اون موقع فقط دلم میخواست روزها زود زود تموم شن و بیای پیشم.وای نمیدونی چه روزهایی بود.چه عذابهایی کشیدم.اما الان تو بغلمی و با لبخندهای شیرینت تمام اون روزهای سخت رو جبران میکنی.هر روز مطمئن میشم که تو خلق شدی تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی.چقدر دلتنگ این روزهای شیرین خواهم شد!!!!!!!بعضی وقتها دلم میخواد زمان بایسته تا بتونم بهترین استفاده رو از این روزهای شیرین و تکرار نشدنی بکنم.عزیزترینم نمیدونم تو این مدت مامان خوبی بودم یا نه اما اینو خوب میدونم که عاشقتم.حتی یه لحظه هم نمیتونم دوریت رو تحمل کنم.لحظه به لحظه خدارو به خاطر داشتنت شکر میکنم.

فرشته دوست داشتنی من    عشق به تو چیزی نیست که در جملات بگنجد و یا قابل تصویر کشیدن باشد.فقط این جمله رو ازت

 

میخوام  : 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)