دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

تولد 3 سالگی با تم بره ناقلا

1394/11/23 12:25
517 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد با شكوهترين روز زندگي ام است

تجربه والاترين حسي كه در دنيا وجود دارد

آري سه سال پيش در چنين روزي ثمره وجودم،دلبندم چشم به جهان گشود ومرا غرق در شادي وسرور نمود  ومن پس از گذشت 3 سال هنوز نتوانسته ام به طور شايسته شكرگزار اين موهبت الهي باشم.

سلام دختر گلم

اين بار براي تو مينويسم

تو عزيز دلم كه هميشه بدون اينكه بداني با وجودت سختيها را برايم آسان نمودي و مرهم دردهايم بودي.

و باز هم با ديدنت معجزه اي رخ داد

وقتي كنارم هستي تمام دردهايم را فراموش ميكنم

وقتي شادمانه ميخندي وبه يكديگر عشق مي ورزيم دنيا از آن من است

حال كه تو را دارم از خداي خود چه ميخواهم

دلبندم هميشه به خاطر وجود نازنينت خدا را شاكرم از اين كه مهر مادري را در وجودم به وديعه نهاد ومرا لايق آن دانست بسيار مسرورم

اميدوارم كه بتوانم آنطور كه خدا راضي باشد برايت مادري نمايم.

دیانا گلی،دردانه مادر و پدر تولدت مبــــــــــــــــــــارکککککککککککبوسبوسجشنجشن

عزیز مامان امسال بخاطر شاغل بودنم نتونستم تولد مفصل بگیرم برات.فقط یه جشن کوچیک با شایان اینا و مامان جون اینا که برا تبریک اومده بودن گرفتیم.ان شالله سال بعد جبران میکنم.تم امسالت رو با تزیینات مختصر بره ناقلا انتخاب کردم که دوسش داری.با کیک مامان پز. بدو بریم سراغ عکسهای قشنگت:

دیانا گلی در حال کمک به پختن کیک تولدش:

 کادو آنیتا جون.از بچه های کلاس هشتم 2

و اما کادوهات: مامان جون،مامی،شقایق جون و شایان جون وجه نقد بود که ریختیم تو حسابت.من و بابایی هم طبق هر سال یه مبلغ ناقابل ریختیم به حسابت.این خونه خوشگل با ماشینش رو هم بابایی مهربون برات خریده بود.ایشالا واقعیشو بخریم:

بولیز و شلوار هدیه عمه جون،ساعت کیتی هم هدیه خاله نسترن و ماشین هم هدیه بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
5 اردیبهشت 96 18:38
خیلی خیلی قشنگ بود ;-) اما اگر شما مادر عزیز حجاب را در عکس و جامعه رعایت می کردید خیلی بهتر از این ها می شد