دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

تولد دو سالگی دیانا گلی با تم هلو کیتیییییییییییی

1393/10/12 3:18
975 بازدید
اشتراک گذاری

کیتی کوچولوی من برخلاف پارسال امسال میدئنست تولد یعنی چی و همین مرا بس که دخترم کلی ذوق میکرد و خیلییییییییییییییییی خیلی خوشحال بود.امسال چون منو غذام بیشتر بود و قرار بود کیکت رو هم خودم بپزم دو سه روز زودتر شروع کردم.البته دست خاله نسترن هم بابت سر هم کردن ریسه هات درد نکنه و خاله مینای مهربون که کلی کمکم کرد از خرید لوازم تمت و چاپ تمت گرفته تا آماده کردن لباست. خیلی ممنونم مینا جونم بابت همه چی.از مریم جون مامان آرشای عزیز هم بخاطر طراحی امسال بی نهایت سپاسگذارم. از بابایی ماهت که بخاطر کمک بهم مرخصی گرفت و کار تزیین کیک و الویه مال دستهای مهربون بابا بود.خوب حاضری بریم سراغ عکسها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول از همه لباس کیتی خانوم:

میز شامت که شامل ته چین سه طبقه،رولت کو کو سبزی،ناگت سیب زمینی،خاگینه،بورک سیگارتی که خدا شاعده 3 نصف شب کارش تموم شد اما جا موند تو ماکروفرگریهگریهگریه،مربای چند رنگ که سورپرایز مامان جون مهربون بود،الویه ،ژله رولی و تصویری و دسر گلدانی

دسرهای گلدانی:

 

فدای فوت کردن شمعت بشم.دخترم بجای تو من برات آرزو کردم اونم بهترین ها رو راستی عکس کیکت هم اینجا معلومه چون عکس تکی نگرفتم

این ماسک رو خاله نسترن برات خریده بود

دیانا گلی و پسر عمو

عکست با بابایی که خودم بخاطر قوانین نی نی وبلاگ پاک کردم ا/خه عکس تکی با بابایی نداشتی

عاشق این عکساتمممممممممم

اینم از کادوهات که دست همه درد نکنه

از طرف من و بابایی وجه نقد،مامی و عمو جون وجه نقد که همشون به حسابت واریز شد،مامان جون و باباجون پلاک طلای و ان یکاد،عمه ای بولیز و شلوار کیتی،دایی جون عروسک روسری کیف پول و آویز کیتی،همکارایی بابایی بولیز خوشگل صورتی ال سی،فیل و نقاب کیتی خاله نسترن،شلوار لی و یه جفت کش موی کیتی خاله فاطمه،اویز اسمت و پاپوشهای خوشگل کیتی خاله رویا مامان نورا جونم.که باز هم ممنونم

خوب اینم از تولد دوسالگیت امیدوارم خوشت بیاد عزیزم.

تولدت مبارک کیتی خوشگل من

 

پسندها (1)

نظرات (2)

❈ کوثر❈
12 دی 93 11:27
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان آيلين
16 دی 93 1:39
تولدت مبارك قرتي خانوم ان شا ا... 120 ساله شي عزيزم