دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

دوسال گذشت

1393/10/1 2:10
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.خوبی عشقم؟؟؟؟؟؟؟؟خدا میدونه وقتی این پست رو میخونی کجایی و چند سالته؟؟؟؟؟؟دختر قشنگ و زمستونیم دوسال از بدنیا آمدت گذشت و افسوس که چه زود گذشت.میدونی تنها و بزرگترین آرزوم اینه که یه روز درک کنی مامانی چقد دوست داره.چقد بهت وابستس!!!!!دیانا جونم بخدا الان که دارم برات مینویسم اشکام مجالم نمیده و نمیدونم چی بگم تا بتونی به عمق عاشقیم پی ببری!!!!!!انقد دوست دارم و وابستتم که حتی جرات از شیر گرفتنت رو هم ندارم.دو ساله که فهمیدم عشق و دوست داشتن یعنی چی؟دو ساله که بهترین و تکرار نشدنی ترین لحظات عمرم رو با تو سپری کردم!!!!!!دو ساله که دیگه نمیدونم تنهایی یعنی چی آخه تو شدی تمام زندگیم!!!!!!خدا جونم هزاران مرتبه شکر بخاطر داشتن چنین نعمتییییییییییییییییییییییی

اینجا در قلبم حد و مرزی برای حظورت نیست

به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم

مگر ماهی بیرون از آب میتواند تنفس کند؟؟؟؟؟؟؟

مگر میشود هوا را از زندگیم بر داری و من زنده بمانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگو معنی تمرین چیست؟بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟از خودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازنینم،پاره تنم،عزیز و دردانه ام : شکفتنت،لمس بودنت،تبلور حضورت و در نهایت

تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)