دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

یه اتفاق بد

1392/12/8 0:00
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم.علی رغم اینکه خیلی دوس ندارم ماجراهای بد رو برات بنویسم اما چون دلم گرفت اومدم اینجا تا شاید یکم هواسم پرت شه.دیانا گلی امروز بعد صبحانه مامان جون زنگ زد و بعد احوالپرسی گفت زنداییم تو بیمارستانه و سه روزه تو ICU بستریه.انقد ناراحت شدم که یه لحظه فکر کردم یه دیگ آب داغ ریختن تو سرم.آخه خیلیییییییییی دوسش دارم یه جورایی همیشه باهاش درد دل میکنم.بعد نهار رفتم دیدنش اشکام مجالم نمیدادن.راستش بیشتر از زنداییم دلم برا بچه هاش میسوخت که چند روزه تو بیمارستان منتظر خوب شدنشن.بیشتر از همه ناراحته دختردایی شهلامم که تو غربته و دستش از اینجا کوتاه.ظاهرا قراره شب بیاد.الهی بمیرم.بعد از برگشتن کلی براش دعا کردم و نماز حاجت خوندم.میدونم گناهکارم اما امیدوارم به حق پنج تن خدا حرفام رو بشنوه و دم عیدی دل بچه هاش رو شاد کنه.خدایای همه مریض ها رو به حق بیمار کربلا شفا بده.خدایا التماست میکنم هیچ کس رو با مریضی عزیزش امتحان نکن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)