دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

کارهای جدید

1392/5/30 1:38
241 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرین من این روزها خییلیییییییی شیرینتر و شششششششششیییییییییییییییییییییییططططططططططططططوووووونتتتتتتتتتتتتتتتتتتترررررررررررررررررر شدی!!!!صبحها چشمای قشنگتو باز نکرده شروع ه جنب و جوش میکنی تا وقتی که لالا کنی.زیزم یک لحظه یه جا بند نیستی یه لحظه آروم و قرار نداری!هزار الله و اکبر اگه یه کوچولو ازت غفلت کنم حتما یه دسته گل به آب دادی!!!

فدای شیرین کاریات بشم دیگه با اسباب بازی ،بازی نمیکنی قابلمه بشقاب و وسایل آشپزی من شده ابزار بازیت!!!!

نمیدونم زیر لب چی میگی همش با خودت حرف میزنی این کارت مخصوصا شکل لبات دل همه رو میبره خودمم به زور خودم رو کنترل میکنم دلم ضعف میکنه خوشمزهخوشمزه

خانوم خوشگله نمیدونم کی به حساب لپ تاپ رسیدی که چند تا حرف رو باید محکم فشار بدم تا بنویسه!!سوال

وای دیانا نمی دونی وقتی 4 دست و پا میری بعد یهو میشینی چه لذتیییییییییییی میبرم عاشق اون حرکتتم.

قربون اون دستهای کوچولوت بره مامان وقتی می خوای چیزهای بزگتر از دستت برداری انقد تلاش میکنی که احوالاتم قابل توصیف نیست!

روسکم هر چی ازت بگم کم گفتم فعلا بیام پیشت لالا کنم که دارم از گردن درد و خستگی میمیرم.

دوسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارممممممممممممممممممممممممممممماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)