دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

تغیراتی در رژیم غذایی

1392/4/27 2:33
178 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم الان که اینو برات مینویسم ساعته ده دقیقه به دو نصفه شبه.تو کنار بابایی تو خواب نازی و من اومدم بهت بگم که چیا تو برنامه غذاییت اضافه شده.

دو روز پیش برا اولین بار برات شیربرنج پختم.اگه بدونی چه بلایی سرم آوردی خودتم دلت برام میسوزه.شیر رو به برنج اضافه کردم و تا اومدم همش بزنم یهو همچین گریه کردی سکته کردم فکر کردم باز یه چیزیت شد.اومدم بهت سر زدم برگشتم دیدم چشمت روز بد نبینه شیر سر رفته با هزار مکافات پاکش کردم مگه مجال میدی به کارام برسم!!!!

بابایی ماهت برات (انبه) و خریده منم پوره میکنم و میدم میخوری خوشبختانه خوشت میاد.

از فردا هم انشاالله می خوام زرده  وسیب زمینی بدم.امیدوارم خوشت بیاد.

دلبندم بیا و خانومی کن یکم با مامانی همکاری کن و بهتر از این غذا بخور.آخه دلم میخواد دختر قوی باشی.بوس بوسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار مامانه برسام
27 تیر 92 3:42
گلم این همه زحمت میکشی انشالله ناز دخملت بزرگ که شد قدرت رو میدونه خانمی شما که دوست داری دخملت قوی بشه چرا بهش سرلاک نمیدی؟ بعد شش ماهگی میشه به نی نی خوشملا سرلاک داد البته اولین بار بهش سرلاک برنج بده بعد گندم و بهت بگم که سرلاک برنج یه کم شیکم نی نی رو ممکنه سفت کنه که اونم طوری نیست با دادن یه کم آب البته جوشیده و خنک شده به نی نی مشکل رفع میشه سرلاک خیلی مقویه و ویتامین های مختلفی که بدن بچه نیاز داره در سرلاک موجوده و خوبیش اینه که هم خوش مزه ست و هر نی نی ازش خوشش میاد هم خاصیت شیر مادر رو به بدن بچه میرسونه هم ویتامین ها و سایر مواد ضروریه بدن کودک رو تامین میکنه. من به برسام از شش ماه به بعد همیشه سرلاک و حریره بادام دادم و خوشبختانه خیلی خیلی راضیم البته بهتره سرلاک رو وقتی در قوطیش باز میشه نهایت تا ده روز استفاده کنی بعد از ده روز ممکنه بعضی از خواصش از بین بره حریره بادام های آماده هم خیلی خوبه من اکثر اوقات خارجیش رو برای برسام میگرفتم چند بار که خارجیش رو پیدا نکردم به اجبار ایرانیش رو گرفتم و در کمال ناباوری دیدم ایرانیش هم خوبه من حریره بادام ایرانی مارک غنچه رو گرفتم که راضی بودم حریره بادام هم واقعا برای بدن کودک مفیده فرنی هم از دسته غذاهای کمکی عالیه من برای برسام وقتی فرنی میپختم به جای شکر از کمی نبات که در آب جوش حل کرده بودم استفاده میکردم چون شکر خیلی خیلی مضره ولی بلعکس نبات عالیه هم شیرینیش مطبوعه هم برای نفخ شکم نی نی جونیا عالیه ببخشید کامنتم طولانی شد امیدوارم خدا دخمل نازت رو همیشه صحیح و سلامت نگه داره براتون بهترین ها رو آرزو میکنم در پناه خدا
مامان دیانا
27 تیر 92 9:43
بابت راهنماییتون خیلی خیلی ممنونم.