دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

این روزها

1394/2/13 1:02
278 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود 28 ماه گذشت و من چه کم لذت بردم.نازنینم،تو زیباترین،بزرگترین و بهترین هدیه پروردگاری.چه زود دیر خواهد شد و من حسرت دستان نرم کودکیت که اکنون در دستانم آشیانه دارند را خواهم خورد!!!!!پاهای کوچکی که امروز مشتاقانه و بدون وقفه به سویم میدوند و لبان کوچکی که به گونه هایم فشار می آورند و بازوان کوچکی که بر گردنم حلقه میزنند،میدانم که مخصوص این روزهاست و شاید دایمی نباشد!!!میدانم که روزهای باقیمانده از دوران کودکیت با چشم بر هم زدن و به سرعت نور خواهد گذشت و من همچنان در غفلتم.پس ای صنم زیبای من با من همیشه مانند کودکیت رفتار کن و گرنه من هیچممممممممممممم!

دختر گام ماشاالله خیلی خانوم شدی که هر چی بگم کم گفتم.تنها موردی که مامانو خیلی اذیت میکنه غذا نخوردنته.هزار الله و اکبر،چشمم کف پات،عین بلبل حرف میزنی و امون نمیدی و حسابی دلبری میکنی!!!!!! 

قرتی خانوم مننننننننننننننننننننننننننننننننن

اینجا از حموم اومده بودی نازگل مامان

اینم مامان کوچولوی من با کادو 28 امین ماهگردش

اینم هدیه آقا بابا وقتی برا عیادتت اومده بود

 

پسندها (1)

نظرات (0)