دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

اولین بازار رفتن با مامانی

1393/9/19 1:03
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من!!!لانمیدونم الان که این پست رو میخونی چند سالته؟کجایی و چه میکنی!!!!!!ا اما من الان بعد از درست یک ساعت تلاش تونستم بخوابونمت و بعد چند وقت بیام اینجا و فقط به نوشتن بسنده کنم.

دلم میخواد بدونی و حس کنی چقد دوست دارمت،چقد وابستتم و چه دیوانه وار عاشقتم.بس که شیرینی و شیرین زبونی میکنی.

همیشه وقتی مادرهای دختر دار رو تو بازار میدیدم دلم میخواست یه روزی منم دختر داشته باشم تا بتونم باهاش برم گردش مخصوصا بازار و امروز من به یکی دیگه از آرزوهام رسیدم.دوتایی باهم رفتیم ددر برا خرید لوازم تولدت.چه ذوقی میکردی.خیلی خوشت اومده بود.از همه مهمتر مامانی پیش مرگت شه که اصلا اذیتم نکردی.

حیف که نتونستم ازت عکس بگیرم گلم.ممنونم که با وجودت منو به همه آرزوهام میرسونی.دخترم نفسم به وجودت بنده.خدارو هزاران مرتبه بخاطر داشتنت شکر.

دوست دارم زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)