دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

نفسم 23 ماهه شد

1393/9/2 1:03
159 بازدید
اشتراک گذاری

دختری دارم از جنس ماه زیبا و به رنگ مهتاب.......

دختری دارم از جنس گل،لطیف و زیبا و خوشبو! هر روز مانند عنچه ای باز میشود و تمام خانه سرمست از بوی خوشش

دختری دارم زیبا با قلبی فرشته گونه مهربان

دختری دارم از جنس خورشید گرم و دلچسب! هر بامداد میدرخشد خانه ام نور باران میشود و گرمایش دلگرمان میکند و عاشقتر ....

دختری دارم آبی ، آبی مانند دریای زیبا

دختری دارم مانند نسیم،خنک و دل انگیز وقتی می ورزد دلبریز میشوم از حس غرور حس خوش مادر بودن.گویا با هر بار وزیدنش به من تلنگر میزند: مادرم من هدیه ای از جانب خدا هستم شکر گزارش باش و من هر لحظه هر دم  میگویم سپاس پروردگار عزوجل

 

عروسکم دلبندم 23 امین ماهگردت مبارککککککککککککک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)