دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

اولین جمله 5 کلمه ای

1393/8/18 1:13
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسس مامان.عزیز دلم الان که اومدم و شروع کردم به نوشتن شما تو خواب نازی و ساعت درست یک نصفه شبه!!!دیروز سومین هفته ای بود که خان هفتم رو پشت سر گذاشتیم.کلا از کار و زندگی و همه چی ساقط شدم فقط درگیر توام.دختر گلم بس که نیومدم و مطالب رو هم انباشته شده موندم از کجا شروع کنم.

از شیرین زبونی هات بگم یا از شیطنتهات که روز به روز بیشتر میشه عزیز دلم.خیلی وقت بود میتونستی جمله های دو کلمه ای و سه کلمه ای بگی اما امروز که داشتی با مبلمان بچگی های مامانی بازی میکردی یهو گفتی ببه اوتی گداخ باباجونـــــــــــا  داشتم ضعف میکردم و میخواستم بغلت کنم که دوباره گفتی ببه اوتی گداخ پیمایــــــــــــــه!!!!!!!!!!!انقده ذوق کرده بودم که حد نداشت الان که یکسال و ده ماه و 17 روزته کامل نه اما قشنگ حرف میزنی و میتونی جمله سازی کنی.چند روز پیش هم ظاهرا بابایی چون به شیر گاز دست زده بودی دعوات کرده بود که به من چوغولیشو میکردی.بابا آک الدی یاواشدیمحبتفدای تو بشم من هستییییییییییی

راستی یه چند تا کلمه بامزه من درآوردی داری    

گیخدیرما (گیشگیرما،داد نزن)        یاواشدی (ساواشدی،دعوا کرد)

بولگا (کفش)

پیمایه (هواپیما)

واواز (نواز)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)