دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

دیانا و تلفن

1392/11/20 1:17
226 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم تو این عکسها داشتم تو آشپزخونه برات نهار آماده میکردم که متوجه شدم اصلا صدات نمیاد تا نگاه کردم دیدم رو زمین دراز کشیدی و تلفن تو دستته و داری TV میبینی.نمیدونی چه حسی داشتم اون لحظه دلم میخواست انقد فشارت بدم که بری تو وجودم.اصلا هر وقت میام میبینم اونجوری خسته از شیطنت دراز کشیدی دلم ضعف میره.

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دختر قشنگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

تو این دوتا عکس هم با صدای قربون صدقه رفتن من پا شدی و تلفن رو آوردی برام.قربونت برم

مرسی گلم دستت درد نکنه.راستی مامی این عکسها مال روزهاییه که مریض بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آيلين
20 بهمن 92 1:52
لاكاشو ببين قرتي خانوووووووووووووووووووووم