دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

ادامه پست قبلی-تولد کفشدوزکی

1392/10/30 14:52
258 بازدید
اشتراک گذاری

ناخنهای مامان کفشدوزک کوچولو:

برگه یادگاری:

دخترم آخرای مراسم خیییییییلییییییییییی خسته شدی برای همون همش گریه می کردی و داد میزدی.انقد بد اخلاقی کردی که مهمونا میئه نخورده رفتن.منم برا خوابوندنت مجبور شدم ببرمت تو اتاقت و نتونستم کسی رو بدرقه کنم.از این بابت خیلی ناراحت بودم.چون واقعا دور از ادب بود.هین که دیدی همه رفتند و خونه خلوت شده دوباره حالت اومد سرجاش و کلی بازی کردی.از این کارت حسابی تعجب کرده بودیم راستش کلی مارو خندوندی.

اینم عکسهای کفشدوزک خسته بعد از مراسم:

دخترم،پاره تنم،تولدت مبارک.امیدوارم چیزی کم نذاشته باشم.الهی صد ساله شی موقع فوت کردن شمعت به جای تو من یه آرزو کردم و اونم اینکه عاقبت بخیر و سفید بخت شی.همیشه موفق باشی و مایه افتخارمون بشی!دختر قشنگم بهترینها رو برای تو بهترین آرزو کردم.خیلی دوست داریم.بیشتر از اونی که میتونی تو فکر و خیالت تصور کنی.

قشنگمون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
30 دی 92 10:03
تولد دختر قشنگمون مبارك. انشاءلله صد سالگيشو جشن بگيري
رویامامان نورا
1 بهمن 92 0:57
دیانا جونم تولدت مبارک عشقم امیدوارم صدها سال در کنار مامان مهربون وبابای خوبت سالم وسلامت زندگی کنی وزودتر داداش دار بشی......
مامان دیانا
1 بهمن 92 1:00
ممنونم از لطفت اما این دعا انشاالله هرگز مستجاب نشه
سمیرا
1 بهمن 92 1:12
تولدت مبارک دختر دیانای نازخوشکل