دیانا گلـــــــــیدیانا گلـــــــــی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

تولد دخترم دیانا

جشن دوندونی به روایت تصویر

1392/7/14 1:36
639 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه تزئینات:

ااینم از کیکتتتتتتتتت:

دیانای روی سالاد رو بابایی نوشته بودزبانقلب

اینم از نمای کامل میز:

اینم از پرنسسسسسسسس دیانا:

واییییییییییی دیانا به هیچ وجه کلاه و تاجت رو روسرت نگه نمیداشتی!!!!!!!

اینم از چشیدن طعم کیکت با دستهای کوشولوتتتتتت:

اینم از گیفت ها:

و در نهایت اینم از عکس دندونت که صبح مهمونی به زور گرفتم ازش:

امیدوارم دندونای سالمی داشته باشی و بزرگ که شدی مراقب دندونات باشییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علیرضا آذری
15 مهر 92 8:57
دخترم دیانا جون نمی دونی چقدر دوستت دارم هر روز هزاران مرتبه خدا رو بخاطر داشتند شکر می کنم و هر روز با نگاه به تو و شیرین کاریات خستگیم رفع میشه و کلی کیف میکنم . در ااین میان بهتره قدر مامانی رو هم بدونی و وقتی بزرگ شدی بتونی زحماتشو جبران بکنی چون همه چیرو برات فدا کرده و کل زندگیش و کاراش از صبح تا شب توئی تا خدایی نکرده کم و کاستی نداشته باشی .منم ازش تشکر می کنم انشالله بتونم جبران کنم .دستت درد نکنه
سمیرا
16 مهر 92 22:48
مبارککککککککککککککک باشه عزیزممممممممممممممممممممم هوراااااااااااااا عجب چشنی گرفتین.........
مادر
17 مهر 92 13:14
انشاءا...با دندونهای جدید غذاهای عالی و خوشمزه را خوب بجوی و بزرگ بشی و سلامت و شاد باشی جشنت عالی بود.مبارکت باشه